reklama

Mám chuť na lásku....

jesennú lásku. Klinčekovú vôňu vareného vína, šmodrlichanie sa pod dekou a dlhý bozk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Som jesenný láskotyp. Došlo mi to práve pred chvíľkou, keď ma znova dostal nádherný film, Jeseň v New Yorku ( Autumn In New York ).
Teraz si začínam naplno uvedomovať krátkosť dní, nedostatok endorfínov, upršané rána, večerné smútky a nedostatok objatí. Možno preto že aj ja som už "starý kúsok" a na svoju "zberateľku" stále len čakám. A možno preto, že sa nechcem zaľúbiť až na jar, ako všetci, ale chcem lásku už teraz.
Nechcem čakať na záruku kvetov čerešní a hviezdami preplnenej oblohy. Nepotrebujem žiadne vzletné prísahy, chcem len ten krásny pocit, spoločné chvíle plné smiechu a tajomný úsmev na perách. Pokiaľ možno rýchlo a hneď.
Je rozhodnuté, už zajtra sa zaľúbim.
Som pripravený. Stretnem Ťa na ulici. Spýtaš sa, hľadal si ma? Odoviem ÁNO, vezmem Ťa za ruku a spolu budeme kráčať dolu ulicou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
....život je predsa len krásny.



Andrej Kuchár

Andrej Kuchár

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek milión, milujúci nové technológie, cestovanie, obrázkové časopisy, panictvo prvých pocitov a dukátové buchtičky ;)~Mail:Social: Zoznam autorových rubrík:  Čo sa dejeLáskaBásničkyÚletyIT & MobilSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu